Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΓΑΠΗΣ

Κύριε, Θεέ μου,
Εσύ που προσφέρεις σε μένα
τόσα πολλά αγαθά και ευλογίες,
νοιώθοντας εσωτερικά τη θεία παρουσία Σου
προχωρώ ανάλαφρα μέσα στον κόσμο.
Σε παρακαλώ, αυτά που μου προσφέρεις
δώσε τα σε όσους Σε παρακαλούν και όσους
δεν είναι κοντά Σου, για να νοιώσουν
την άπειρη αγάπη Σου, όπως τη
νοιωθω μέσα μου.
Γνωρίζω την αγάπη Σου
για το κάθε πλάσμα Σου,
γι' αυτο μην αδιαφορήσεις
και για εκείνους που δεν
Σε γνωρίζουν. αλλά
δώσε τους την ευκαιρία
να σε αγαπήσουν, όπως σε αγαπώ.
Οι προσευχές μου να γίνουν
δικές τους προσευχές,ώστε
να τους ευεργετήσεις
περισσότερο από μένα,
για να καταστούν άγιοι
ενώπιόν Σου και να δοξολογούν μετά των αγγέλων
το πανάγιον Όνομά Σου.
Η όλη ικεσία μου είναι
να αναπέμπει όλος ο κόσμος ύμνους δοξαστικούς
στο υπερευλογημένο άγιον Πρόσωπό Σου
Απο το βιβλίο: "Για Σένα που με Αναζητάς"
******


ΚΥΡΙΕ, ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΕΛΘΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ
Κύριε, Εσύ πού προστρέχεις
στους φτωχούς και αδυνάτους
με την άπειρη ταπείνωσή Σου
και την αγάπη Σου, μην παραλείψεις
να κοιτάξεις και τον ανήμπορο δούλο Σου,
που Σε ικετεύει να έλθεις
να τον ευλογήσεις, όπως εύκολα
ευλογείς όλους εκείνους που Σε αγαπούν
σαν τα μικρά παιδιά.
Σου ζητώ να έλθεις τώρα κοντά μου,
για να με ευλογήσεις, προσφέροντας
στην ψυχή μου την ουράνια ειρήνη σου,
διώχνοντας κάθε σκέψη και εικόνα
που μολύνει την αγάπη μου
για Εσένα.

Από το βιβλίο: "Για Σένα που με Αναζητάς"