Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Κατά Ιωάννη Επιστολή β΄ προς Εκκλησία


Ο σατανάς και ο Χριστός τα βρήκαν.

Ουαί εσείς που βλαστημάτε την Παναγιά. Εγώ ο εωσφόρος και σατανάς σου άγιέ μου Παντελεήμονα της εν Ολύμπω εκκλησίας, σεβασμιότατε της θείας Χάριτος, χαιρετίσματα σου στέλνω από την Παναγιά. Αυτή τη στιγμή που σας γράφω στα δεξιά μου το σπαθί που έχει ευλογία από τον Θεό να κόψει τα κεφάλια, στα αριστερά μου τον Αρχάγγελο Ραφαήλ, μπροστά μου είναι η Παναγιά του Άθωνα και η γη που πατώ είναι γη Ελληνική.

Εγώ ο εωσφόρος, ο σατανάς του κάτω κόσμου σας. Εγώ ειμί ο Ιωάννης, το φωτεινό άστρο της αυγής. Εγώ ειμί το Ένα το Ελληνικό το Πνεύμα. Εγώ ειμί ο Όλυμπος του Δία του θεού της οργής. Εγώ ειμί ο Κένταυρος, που κεντά την αύρα του ουρανού μέσα σε κάθε σαρκική ψυχή. Αν σας έβρισα είναι γιατί η γη μου φλέγεται.


Εσείς του κάτω κόσμου Έλληνες είστε Έλληνες χωρίς ψυχή, χωρίς ιερά ελληνικά, χωρίς να βιώνετε μέσα στο αίμα σας την ίδια σας την Παναγιά. Το ελάχιστο που ποιείτε στον αδερφό σας, τούτο το κάνετε σε μένα, τον Χριστό. Τα αδέρφια μου για Χριστό τα λέτε πως έτσι είναι τα σημερινά χάλια σας. Ο Χριστός αν και Θεός ταπεινώθηκε και έγινε άνθρωπος, ξεφτιλίστηκε, τον φτύσατε, τον συκοφαντήσατε, κι όλα τα έκανε με αγάπη για εσάς. Υπέφερε τον πιο μεγάλο πόνο για όλη την ανθρωπότητα, για να σας βλέπει αδερφωμένους, και στο όνομα της αδερφοσύνης σας να είστε εσείς βασιλείς στη Γη, όπως αυτός στον Ουρανό. Μα τα του Θεού στον Θεό και τα του Καίσαρος στον Καίσαρα, κι εγώ είμαι ο Ιωάννης της αγάπης, ο απεσταλμένος από τον Θεό, και αν και έχω την δικαιωματική εξουσία του Χρίσματος του βασιλέα και των Ουρανίων Αγγέλων τη ζυγαριά, προτιμώ να περιμένω με λαχτάρα και χαρά να σας δεχτώ στην βασιλεία μου αγαπημένα μου παιδιά.

Αλληλούια, Χριστός αληθώς ανέστη, μα ουαί σε σας πόρνοι, συκοφάντες, μάγοι, ψευδοπροφήτες, Ψευτοθεολόγοι. Ουαί εσείς αρσενοκοίτηδες που σταυρώνετε την Παναγιά.

Στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος αγαπάτε αλλήλους ως εαυτόν και έλθετε εις μετάνοιαν. Ο Χριστός έρχεται να τρυγήσει την άμπελόν σας. Ουαί αν γευτεί το κρασί σας. Μα αυτό το ήπια εγώ και κέρδισα το βασίλειό μου από τον Πατέρα Θεό, και με έστεψε η ίδια η Παναγιά με τους Αγγέλους μου για βασιλιά.

Εδόξασάν με οι εχθροί μου.


Ιωάννης, βασιλιάς του Δάσους