Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΤΗΣ ΑΓΙΩΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ...του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου...
ΠΟΛΕΜΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΔΑΙΜΟΝΕΣ…
ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΝΑ ΘΕΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ.
ΑΠΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ ΨΕΥΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ... ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ.

Αδέλφια μου που πάσαν ελπίδα μας έχουμε τον Χριστόν.
Θεός να φωτίζει όλον τον κόσμο..
***
Ιω.

Δεν είναι οι εχθροί μου αόρατοι και δεν ζουν στην εικόνα της φαντασίας ως αόρατα όντα.
Οι εχθροί μου είναι Έλληνες φίλοι μου και ιερείς που η δόξα και η αγιοσύνη τους ως εξορκιστές, τρέμουν μην ξυπνήσουν από την πλάνη οι νεκροί αγαθοί "μαγεμένοι υπνωτισμένοι " από το ψ-έμα = της ψυχής το εύδος· δεν θα έχουν τρύπα να κρυφτούν από την οργή του Λαού του Χριστού.
Οι εχθροί μου είναι σεβαστές μάνες και σεβαστοί πατέρες... Που τα μικρά παιδιά τα βλέπουν ως οι λύκοι τα αρνιά...
Και αν δεν καταλαβαίνετε τι εννοώ :
Όταν από 10χρονών μπορεί με δικαστική απόφαση να παντρευτεί το παιδάκι,
όταν από τα νήπια διδάσκουν την ομοφυλοφιλία για ράτσα του ανθρώπου στων Ελλήνων Ορθοδόξων τα παιδιά,
και όλοι οι θεοί του κόσμου σιωπούν για την παιδεραστία των κίναιδων παιδοβιαστών στην βούληση
όταν ο Βασιλέας της Ορθόδοξης Ελλάδας Βαρθολομαίος ονομάζει άγιο το κοράνι και μαζί του το προσκυνά όλο το βασίλειό του στην γη,
κανείς δεν ανάφερε από όλους τους εχθρούς του  πως Αλλάχ εστί όποια γυναίκα πει πως είναι άνθρωπος την σφάζουν και την τρώνε· ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ !!!
ως λόγιο της ψυχής του ανθρώπου,

ΕΝΩ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΔΆΣΚΟΥΝ ΤΑ ΜΆΓΙΑ... δεν διδάσκουν την Θέωση του ανθρώπου ως άρσεν και θήλυ είναι ο Θεός, ό,τι της βασιλεύουσας των Ελλήνων ο δικέφαλος αετός.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΕΣ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ.

Οι εχθροί μου είναι οι εχθροί σου Έλλην αδελφέ μου.
Οι εχθροί της Ορθόδοξης Μίας και Αποστολικής καθόλου εκκλησίας είναι όλοι εσείς που με πολεμάτε πισώπλατα...είμαι μπροστά σας Χριστός….


γερ. Ιωάννης