Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Του Πατήρ προς τον Υιόν της ΕΙΡΗΝΗΣ το πνεύμα

Υιέ μου και Θυγατέρα μου, δέξου το έλεος του Πατέρα σου και της αγάπης Μας τη φωνή,
... ώστε και μετά να νοήσετε το τι εστί μετάνοια και αγάπη λατρεία στην ψυχή.

Ζω Εγώ ο Θεός, το Α και το Ω, και η μαρτυρία μου είστε Εσείς που υποπόδιο των ποδιών μου είναι τα πόδια Σας και τα πλούτη της σοφίας μου η καρδιά Σας.


Και ιδού Σας κρούω εγώ την πόρτα με την εξουσία που σας χάρισα να με δεχθείτε στο σπιτικό του ναού Σας και να συμφάγωμε τον άρτον τον στερεό και να πιούμε το ύδωρ το ζωντανό... και να δοξάσουμε όλοι μαζί στη Γη τον Ύμνο της Αγάπης.

Στερεός λίθος ο λόγος της σωτηρίας του ιερού των ιερών στα ιερά κορμιά Σας.... ώστε να μεταμορφώσετε τον οίκο σας σε ιερό της Αγίας μου Σοφίας Ναό.

Τον άρτον ημών τον επιούσιον, στο στερεό λίθο επί η ουσίας Σας, λάβετε υμείς σήμερον.

***
Και εν αρχή ην ο Λόγος.

Και ο Λόγος δεν προσθέτει γνώση, αλλά αποκεφαλίζει τη γνώση του παλιού κακού σας εαυτού
φωτίζοντας της κατανοήσεως της αληθείας το πνεύμα.


Και της φύσης το πνεύμα καρδιά μου είσαι Εσύ.

Μα για να μπορέσεις να με κοιτάξεις στα μάτια παιδί Μου, χρειάζεται δυαδικότητα, ώστε να φτερουγίσει η Αγάπη και να λάμψη ο ήλιος ως φανός στο σκότος.... και να λάμψει η ευλογημένη ημέρα. Αυτή η αιώνια μας Κυριακή που Θεός και Άνθρωπος κοιτιούνται για πρώτη φορά στα μάτια. Και τα μάτια μου αγάπη μου είσαι Εσύ, στο Ευλογημένο εγώ που κατά χάριν από βρέφος σε αγάπησα και σε σφράγισα ως άξιο Τέκνο Μου που σε γέννησα Εγώ η Αγάπη εδώ στη Γη.

Ωάριο, Σπερματοζωάριο και Αγάπη, μπορείς να βγάλεις ένα από αυτά, αδιαίρετο Εγώ Μου;

Χριστός, Παναγία και εγώ ο Πατήρ του Ανθρώπου.
Χριστός, Ελλάδα και Ανθρωπιά... μπορείς να αφαιρέσεις το λευκό περιστέρι μέσα από την Ολύμπια φλόγα της ειρήνης όλων των θεών του κόσμου;

Εσείς αδέρφια μου Έλληνες νεκροί ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΤΕ !
Και αγαπάτε τον βασιλιά σας, τον έσχατο που σας έστειλα να μαρτυρήσει το Φως της Βασιλείας μου ως εν Ουρανό επί της Γης.